Livet som svennebanan

HEEEEJ BLOGGEN! Nu ska jag vara riktigt "bloggig" och snacka med alla nya läsare som jag har fått. låt oss börja med en klassisk frågestund :D ask me anything! Jag är den återfödda bättre förändrade jag och kommer aldrig mer bli som förut! betrakta mig som the new kenza!

HAHAHAHA, trodde ni verkligen på det? HAHA, klart jag aldrig kommer att bli som kenza! eller någon annan superbloggare som uppdaterar fem gånger per dag för den delen. shiiiiit, skulle jag aldrig orka med. kanske för fem miljoner om året men det skulle ändå inte bli några roliga inlägg. ungefär som detta typ :P

jag har det tråkigt nu, därför flummar jag. min pappa har en gubbkväll här hemma därför måste jag hålla mig undan så jag inte blir fångad av dessa "soon to be" fulla kollegor och blir tvungen att göra något så svenskt som att sjunga kareoke... iofs är det kul...haha, nej kommer aldrig hända. jag är för sansad för att ge mig hän åt middle aged men like these down stairs haha. jaha, nu börjar musiken också... det kommer bli en lååååång kväll/natt... tur att man var smart och bunkrade upp. har köpt riesen big pack - YUMMI! nya boken i kalle ankas pocket serie och här kommer det....datarada! *trumvirvel* BEN & JERRYS bästa half baked glass!!! MUMS fillibabba :D:D alldeles för mig själv...GUUUD vad tjock jag kommer bli hehe ;)

PUSS PÅ ER ALLA MINA SÖTA LÄSARE, ni e bäst! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0