Übermysigt från Forever21

Känner mig riktigt bloggsugen denna vecka. Istället för att suga blod (som alla heta vampyrer gör just nu) väljer jag att suga musten ur mig själv och blogga tills jag dör, mohahaha!!!!!! not.

Hmm, ja iaf. Ska jag kanske komma till poängen av detta inlägg? Jo, jag är ju sällan en modebloggerska, men jag tänkte att jag skulle sälja min själ till the devil who wears prada endast för detta inlägg. Låter bra va?

Hade tänkt publicera bilder, vilket jag aldrig gör. Ännu ett tecken på en tillfällig förvandling. Ni måste ju förstå att jag inte alltid kan vara er till lags. It's not my job ;)
Så anyway, jag går in som...ja, det vanliga och kommer ut som fashion trendiga secret santa. Yey, va kul det ska bli :D Sedan kommer jag naturligtvis att förvandlas tillbax till det mer normala, så ni inte får en allt för stor chock.

Det är så här att jag i hemlighet ÄLSKAR kläder!
Problemet tycks bara vara detta: att eftersom alla mina pengar mystiskt försvinner i rök, kan jag inte förmå mig själv att skriva och prata om kläder jag inte har råd med :( Men i detta läge vill jag göra ett undantag :)
Jag "råkade" klicka in mig på sidan forever21, vilket jag aldrig skulle ha gjort för det slutade ju förstås med att jag dreglade över alla kläder där och snyftade till lite för att jag ej kunde köpa!
Tyvärr lär jag mig aldrig av mina misstag, så det resulterade i dessa HA BEGÄR:

- Denna mysiga, oversized, krämiga tröja är perfekt att ha under vintern (eller hösten för den delen) nu när man börjar längta bort i kylan och kan värma sig med en kopp varm choklad :) ÅHHHHH! Va orättvist att affären inte finns i sverige. Det är så billigt så jag funderar ändå på att önska mig presentkort på nätet till jul om denna finns kvar :D

- Jag som älskar kläder i denna färg kunde inte göra annat än att falla för koftan ovan. Man kan använda den året runt och stila upp den med fina accessoarer. Ett vitt linne och jeans, eller en lång t-shirtklänning med tajts under!

- Ännu ett grått plagg. Jag tycker att tröjan är bedårande med sina söta små pärlor. Säkert väldigt ömtålig på grund av det, men det skiter vi i hehe ;) Helt klart a sight for sore eyes. Jag tänker mig lite gossip girl anda + oskyldig skolflicke stil i england - då blir denna outfit fulländad.

- Slutligen denna som kanske är min favorit. Den här gammelrosa färgen skulle passa mig perfekt. Jag har ju iofs inget rosa plagg i garderoben så nu skulle bli ett utmärkt tillfälle att köpa denna söta cardigan. Jag gillar att den räcker upp till halsen och är kort i midjan :D Om ni har sett SATC så vet ni att carrie har en liknande på sig i ett avsnitt.

Glömde jag säga att alla dessa plagg kostar under 200:- var. Det är för bra för att vara sant. Samma kläder skulle kosta typ 500:- på H&M :P
Jag vill så hemskt gärna ha PENGAR!! Jag vet att det är jäkligt själviskt och dumt av mig att tänka så. Jag känner samtidigt skuldkänslor och medlidande för barnen i afrika och andra som lider...
MEN FAN varför ska det vara just jag som är pank?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0