Om en vecka!

Då ska jag till spanien :D Yeeeeeeey! Det ska bli så härligt med sol, bad, lugna dagar utan någon irriterande pappa som jämt är en i hasorna o.s.v. Jag vill bara komma bort. Inte nödvändigtvis från Sverige, men jag vill vara på ett ställe där jag inte alltid behöver påminnas vad som fattas i mitt liv och vad som behöver förbättras. Snälla, jag kan komma på det helt själv UTAN hjälp. Därför ser jag fram emot att bara slappa i solstolen och eventuellt gå några rundor på stan. Just det!

Påminnelse till mig själv: Måste köpa tjockt mycket böcker, haha!

Åh, vad jag längtar!!! Förutom böcker ska jag inhandla en bikiniunderdel (svart) och jag kan ta mig tiden att shoppa upp alla mina fina presentkort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0