Music makes me happy (and crazy)

Nu känner jag verkligen att jag har fått upp pulsen :D jag har bokstavligen skrikit (eller sjungit kanske vissa föredrar att säga) halsen av mig! Det känns väl inte särskilt skönt i stämbanden nu men shit vilket drag jag fick haha ;)
Troligtvis inte det bästa sättet för en smågalen tjej med astma att komma i stämning med, men glad blev jag!
Whohooo!
Tidigare har jag glott på Alexander "gullungen" Rybak i teverutan när det var dags för Allsång, men efteråt då Victorias födelsedag uppmärksammades fick jag nog och gick upp till rummet för att sjunga lite mer!

Det finns inget bättre sätt att bli glad på! I'm telling you :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0