Glad!

Med tanke på att mitt förra inlägg blev lite smått dramatiskt vill jag lätta upp stämningen med att berätta att jag är glad! Kanske beror på vädret (just nu är det sol) eller för att jag har en trevlig sommar och hoppas på fler roligheter eller kanske helt enkelt för att jag kom in på mitt första hands val till gymnasiet! It is a BIG FUCKING DEAL haha!
Nämen, jag är bara glad att jag får hålla på med det jag älskar - musik!

Music is my passion brukar jag då säga <3 My love. Jag sjunger nästan jämt, jag spelar piano och tror jag är bäst på det såklart :P Jag vill bli nästa superstjärna eller kanske göra något modelljobb för skoj skull. Få se om jag har längden inne då. Jag försöker mäta mig upp till 170 cm, men det funkar inte! jag stannar fortfarande på 167-168 cm bläää!
Varför modell kanske du undrar? Jo, jag älskar inte bara musik, utan också fotografering, både framför och bakom kameran is my style! :) dessutom har jag ibland fått höra att jag har ett intressant och unikt ansikte som passar för modelljobb!
 En annan hobby är att måla, rita, teckna o.s.v. Ett bra sätt att fördriva tiden när man har tråkigt eller om man känner sig inspirerad!

Så nu vet du lite mer om mig och mina intressen, min underbara personlighet är du ju redan bekant med, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0