It's here!

Min nya mobil, Sony Ericsson C903 =)

...och jag har inte alltför många klagomål som jag nu självklart måste berätta om:
1. Finns inga särskilt roliga teman :(
2. Bilderna från början är väldigt få :(
3. Ringsignalerna är boring :(
4. Man måste köpa spelen om man vill hålla på en lång tid med dem. Det behövdes inte med min förra mobil.
5. Sedan undrar jag verkligen om man kan ladda ner egen musik till mobilen istället för att behöva köpa massa skit från operatören. Det är just det som är det stora problemet. Min operatör är 3 och jag har iofs aldrig gillat dem, eftersom jag har hört att de suger :P
Iaf gillar jag inte att de måste sätta en löjlig liten 3:a synligt på alla deras mobiler? Varför? För att andra människor ska se den och tänka: AHA! Jag måste skaffa 3 som operatör!
Eller är den bara till för att håna mig som har valt den usla operatören? ARGGHH, varför ska det alltid finnas något som stör mig? Mobilen i sig är stilren och snygg, men de små äckliga detaljerna står jag inte ut med :'( Som t.ex att det står två stycken 3:or i bakgrunden som man tydligen inte kan sudda bort med ett trollslag. Jag vet att operatören normalt brukar finnas med på alla bakgrunder, men detta är så fult! Det är som om jag har valt med flit att det ska synas två obetydliga siffror i min mobil. Jag menar "Tele2" är väl helt okej, men "3 3" ser ju bara löjligt ut!
Usch vad onödigt att man inte kan ta bort!!! På vissa kan man det, men inte med min tur såklart!

BUU för 3!! Och det var inte mitt val heller, det var min fader som ville byta från Tele2 till 3 för att den förra tydligen hade lurat honom... Jaha, men ta inte med mig automatiskt bara för det! Jag hade mycket väl nöjt mig med min gamla operatör! Av flera anledningar som jag inte orkar ta upp just nu.

Maten kallar, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0