Good morning sunshine :D

Jag bara äääälskar att uttala dessa ord ovanför. Det är så gulligt och omtänksamt ;P Och dem ska man självklart säga med den ljusaste och ljuvaste stämman som finns haha. Nästan med en bebisröst.

Igår hade jag (eller min familj, gud vad egocentrisk jag är :P) kräftskiva och vi bjöd på...KRÄFTOR?! Chockerande eller hur? Men dagens goda för mig blev broccoli (hur fan stavas de?) och lax pajen som min goda mor hade tillagat. Man kan oxå säga att jag inte gillar kräftor särskilt mycket men det vore ju en ren förolämpning mot de heliga kräftorna. Och jag kunde faktiskt äta klorna, för det var det enda som inte äcklade mig!

Men men, det var en trevlig kväll. Kanske lite för mycket vuxensnack. Blablabla, You know. Så jag smet upp på mitt rum en stund för att avnjuta några avsnitt av SATC. Tyvärr var datorn inte heller på min sida och den hackade upp sig bara för att irritera mig känner jag.

Nu ska jag berätta en hemlis. A little secret. But not so much anymore, right?
En av mina favoritögonblick har jag insett är när mellanmörka moln ligger på himlen och ruvar och solen plötsligt bryter sig fram och allting är ljust och vackert för några sekunder! Det är så himmelskt och underbart att känna värmen på sig då <3

~~Secret Santa~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0